MEDIALLE
AJANKOHTAISTA
COSMOPOLITAN-TUOTTEET NÄKYVÄT NYT VAHVASTI SOMESSA
Olemme tehneet Cosmopolitan-tuotteille yhteistyösopimuksen viidentoista eri somevaikuttajan kanssa Suomessa. Vaikuttajat, […]
LAHJOITAMME HYVÄÄ JOULUMIELTÄ
Tammer Brands on sitoutunut toimimaan vastuullisesti, ja haluamme vaikuttaa positiivisesti niin tuotteidemme kuin hyväntekeväisyyslahjoitusten kautta. Tavoitteemme ja arvomme määrittelevät toimintatapamme […]
WINTERIA – UUSI TUOTEMERKKI JOULUUN
Uusi joulun tuotemerkkimme Winteria on monipuolinen kokonaiskonsepti jouluun ja talviseen sisustukseen. Se on […]
TAKAISINVETO: TARMO HENGITYSSUOJAIN
Tarmo Hengityssuojain FFP2
EAN 6410413102859, 6410413102866, 6410413256422
Tarmo FFP2 hengityssuojaimessa on havaittu turvallisuuspuute. Tuotteen vaatimustenmukaisuutta ei ole osoitettu aukottomasti asiakirjoilla. Lisäksi hengityssuojaimesta […]
BRÄNDINRAKENTAMISESTA: Fiiliskuvien merkitys brändinrakentamisessa ja ostopäätösten syntymisessä
Kuvat ovat yhä suuremmassa roolissa ostopäätöksen muodostumisessa. Ostopäätökset tehdään joko hyvin nopeasti tai tarkkaan harkiten ja vertaillen. Kummassakin tapauksessa kuvat […]
RENTO-SAUNASANKO JA -KAUHA VOITTOON FORMEX FORMIDABLESSA
Rento X Harri Koskinen -yhteistyömalliston saunasanko ja -kauha on valittu raadin suosikiksi Formex Formidable -kilpailussa, Ruotsissa. Formex Formidable on vuosittainen […]
Yhteyshenkilöt
Konserniviestintä
Vesa Mäenpää
Kaupallinen johtaja
040 529 0211
vesa.maenpaa@tammerbrands.fi
Brändiviestintä
Piia Grönroos
Markkinointipäällikkö
041 503 6394
piia.gronroos@tammerbrands.fi
Kunnioitathan ystävällisesti sitä, että yllä olevat yhteystiedot on tarkoitettu vain median edustajia varten.
Tammer Brandsin asiakaspalvelu palvelee Teitä muissa tiedusteluissa.
LOGOT
Voit ladata tästä logojamme. Jos etsimäsi logo puuttuu tai kaipaat fiiliskuvia, ota yhteyttä marketing@tammerbrands.fi
Tuotekuvia voit hakea tuotekoodilla tai ean-koodilla ilman tunnuksia B2B-verkkokaupastamme.
Lataa Tammer Brands -logotiedostot tästä.
Lataa brändiemme logoja tästä.
ESITE
Kansainvälisessä kolmannen sukupolven perheyrityksessä toiminnan motivaattorina on aito halu parantaa ihmisten elämänlaatua harkittujen tuotteiden ja kiinnostavien brändien kautta.
Lue lisää e-lehdestämme.
OSA KULUTTAJAN ARKEA
Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.