MEDIALLE

AJANKOHTAISTA

  • Uudet Rento palasaipputa, -shampoo ja -hoitoaine.

RENTO-UUTUUSTUOTTEET

Rento tuoteperhe on kasvanut uusilla biohajoavilla palasaippuoilla ja -hiustenhoitotuotteilla. Palamuodossa olevat tuotteet ovat riittoisia, eikä niiden pakkauksissa ole käytetty lainkaan […]

  • Rento-brändi esillä Aquanale-messuilla

RENTO MUKANA AQUANALE-MESSUILLA

Rento oli näyttävästi esillä Aquanale 2023 -messuilla Saksan Kölnissä. Aquanale on strategiesti tärkeä tapahtuma kaikille kansainvälisille liiketoimintakumppaneille, sillä se tarjoaa […]

  • Kestokasvit - artifical plants.

KESTOKASVIEN RÄJÄHTÄVÄ SUOSIO

Kuluttajien valintoja ohjaavat sosiaalisen median kanavat aiheuttavat mielenkiintoista nostetta tuotteiden menekkiin.

Tiktok sai aikaan kestokasvien räjähdysmäisen suosion. Jopa Ikea ilmoitti Suomessa […]

  • kutsu/invitation AW24

UUSI MYYNTINÄYTTELYMME AUKEAA 2.1.2024

Myyntinäyttelymme on yksi asiakkaidemme eniten arvostamia kokonaisuuksia yrityksemme toiminnassa ja suurella ylpeydellä lähdemme jokaisella kerralla toteuttamaan entistä parempaa, asiakaslähtöisempää ja […]

Yhteyshenkilöt

Konserniviestintä

Jussi Armanto
Kaupallinen johtaja
040 771 0906
jussi.armanto@tammerbrands.fi

Brändiviestintä

Hanna Kolulahti
CMO
050 400 3491
hanna.kolulahti@tammerbrands.fi

Kunnioitathan ystävällisesti sitä, että yllä olevat yhteystiedot on tarkoitettu vain median edustajia varten.

Tammer Brandsin asiakaspalvelu palvelee Teitä muissa tiedusteluissa.

LOGOT

Voit ladata tästä logojamme. Jos etsimäsi logo puuttuu tai kaipaat fiiliskuvia, ota yhteyttä marketing@tammerbrands.fi

Tuotekuvia voit hakea tuotekoodilla tai ean-koodilla ilman tunnuksia B2B-verkkokaupastamme.

Lataa Tammer Brands -logotiedostot tästä.

Lataa brändiemme logoja tästä.

ESITE

Kansainvälisessä kolmannen sukupolven perheyrityksessä toiminnan motivaattorina on aito halu parantaa ihmisten elämänlaatua harkittujen tuotteiden ja kiinnostavien brändien kautta.

Lue lisää e-lehdestämme.

OSA KULUTTAJAN ARKEA

Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.