MEDIALLE

AJANKOHTAISTA

  • Myymäläkylttejä. In-store signs.

MYYMÄLÄMATERIAALIA TILATTAVISSA

Meiltä voit tilata erilaisia myymäläkylttejä korostamaan esimerkiksi hyllynpäätykampanjaa, tai yhtenäistämään brändin valikoimaa. Kylttejä löytyy useita ja niitä on helppo lisätä […]

  • Mustang TikTokissa.

MUSTANG TIKTOKISSA

Mustang otti ensimmäisenä Tammer Brandsin brändeistä TikTok-somekanavan haltuun ja maistuvista videoista vastaa siellä jo monille tuttu Mustang chef Oskari Lahti. […]

  • 4Living Copenhagen taloyhdyt / house lanterns.

4LIVING COPENHAGEN TALOLYHDYT

Nämä Copenhagen talolyhtyuutuudet saapuvat varastoomme heinäkuun lopulla. Ennakkomyynti on käynyt vilkkaana, mutta pieni määrä on jokaista väriä vielä saatavilla. Olette […]

  • Polar pyramidi-kuplakynttilät. Polar pyramid bubble candles.

POLAR KUPLAKYNTTILÄT

Nämä vietiin ihan totaalisesti käsistä viime kautena. Nyt olemme saaneet uusia varastoon, pyramidin muotoisena ja kerrassaan herkullisissa väreissä. Jätäthän oman […]

Yhteyshenkilöt

Konserniviestintä

Vesa Mäenpää
Kaupallinen johtaja
040 529 0211
vesa.maenpaa@tammerbrands.fi

Brändiviestintä

Hanna Kolulahti
CMO
050 400 3491
hanna.kolulahti@tammerbrands.fi

Kunnioitathan ystävällisesti sitä, että yllä olevat yhteystiedot on tarkoitettu vain median edustajia varten.

Tammer Brandsin asiakaspalvelu palvelee Teitä muissa tiedusteluissa.

LOGOT

Voit ladata tästä logojamme. Jos etsimäsi logo puuttuu tai kaipaat fiiliskuvia, ota yhteyttä marketing@tammerbrands.fi

Tuotekuvia voit hakea tuotekoodilla tai ean-koodilla ilman tunnuksia B2B-verkkokaupastamme.

Lataa Tammer Brands -logotiedostot tästä.

Lataa brändiemme logoja tästä.

ESITE

Kansainvälisessä kolmannen sukupolven perheyrityksessä toiminnan motivaattorina on aito halu parantaa ihmisten elämänlaatua harkittujen tuotteiden ja kiinnostavien brändien kautta.

Lue lisää e-lehdestämme.

OSA KULUTTAJAN ARKEA

Kun tuotteemme tuottavat loppukäyttäjälleen iloa, hyötyä ja arjen helppoutta, sekä tukevat jälleenmyyntiasiakkaittemme liiketoimintaa, olemme onnistuneet brändiemme rakentamisessa ja tuotteistuksessa. Missiomme, halu parantaa ihmisten elämänlaatua, lähtee arjen ja erilaisten ihmisten tarpeiden ja ongelmien ymmärtämisestä.